کاوشگر لینوکس

آموزش لینوکس و معرفی نرم افزارهای کاربردی مرجع باز (open source)

کاوشگر لینوکس

آموزش لینوکس و معرفی نرم افزارهای کاربردی مرجع باز (open source)

بررسی مختصر کار با محیط های گرافیکی لینوکس

امکانات و قابلیتهای این محیط های گرافیکی لینوکس تا حدودی به ویندوز شباهت دارد و همین امر کار راببرای کاربران جدید این سیستم عامل و کسانی که میخواهند از ویندوز به لینوکس بپیوندند اندکی راحت تر میکند . محیط گرافیکی از یک Desktop، Taskbar و تعدادی Icon بر روی Desktop تشکیل شده است .

در هر دو محیط KDE و GNOME به کنترل ها و تنظیمهای مختلف سیستم دسترسی خواهیدداشت و به نظر میرسد که برای اغلب کاربران محیط KDE محیط مناسبتری است.
مثالها :

نمایش منوی آبشاری drop down :

تنظیمات دسکتاپ Configure Desktop:

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ق.ظ

اولا تشکر می کنم
دوما من نتونستم شکلها را دریافت کنم

ارش چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

در محیط لینوکس چطوری با اینترنت کار کنم ؟

ارش چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

چطوری تنظیمات ذسک تاپ لینوکس را تنظیم کنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد